Hej
Notera lördagen den 22 September i era kalendrar (ligger i våran laget kalender) då vi i F02/03 ansvarar för Grill och städning utanför Mimershallen. Kallelse kommer senare.
Grill hamburgare och städ utanför Mimers lördag (ansvar – F02/03 Kastelle)
10.00 - 13.00 4 pers
13.00 - 16.00 4 pers
16.00 - 19.00 4 pers
--------------------------------------------------------
Info från klubben
Då alla lag inom föreningen kommer ha olika arbetsuppgifter som behöver lösas, ber vi er att redan
nu boka upp och förbereda er inför IBK Kungälvs cuphelg den 22 – 23 september! Varje lag ansvarar
för att arbetspassen är bemannade! Hur ni fördelar arbetsuppgifter och tider inom ert lag är upp till
er. Erfarenheter från föregående år är att vi önskar att det är minst tre vuxna av fyra personer vid
varje arbetspass/station. Dock behöver cupgeneralen arbetspassens bemanning och
kontaktuppgifter innan cupstart för att enkelt meddela ev förändringar. Lagföräldrar alternativt
lagledare sammanställer kontaktuppgifter av bemanningen/lag/pass skickas in till
styrelsen@ibkkungalv.se
Till fikaförsäljning behöver varje lag bidra med hembakt.
Hembakt är fortfarande storsäljande! Omfattning ber vi att få återkomma med, när vi vet antal
anmälda lag. Vi kommer skicka ut till era lagföräldrar eller lagledare vad ert lag beräknas bidra med.